- Przedmiot zamówienia:
wykonaniu usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. Dzieci Zamojszczyzny w Zamościu mieszczącego się przy ulicy Marszałka J. Piłsudskiego 65.
Zakres usługi obejmuje:
1) Codzienne sprzątanie sal lekcyjnych, pokoju nauczycielskiego, biblioteki, sali gimnastycznej, siłowni, sanitariatów, szatni, korytarzy i ciągów komunikacyjnych:
- a) zamiatanie i mycie podłóg, parapetów okiennych, drzwi do pomieszczeń zgodnie z technologią,
- b) wycieranie kurzu, odkurzanie mebli tapicerowanych i wykładzin, a w przypadku zabrudzenia ich czyszczenie,
- c) mycie przedmiotów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach tj. mebli, koszy na śmieci, włączników prądu środkami myjąco-konserwującymi,
- d) mycie tablic szkolnych,
- e) utrzymanie w czystości komputerów w salach lekcyjnych, bibliotece i pokoju nauczycielskim,
- f) utrzymanie czystości w toaletach: mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, luster, umywalek, drzwi, pojemników na mydło, papier itp.,
- g) opróżnianie pojemników na śmieci, wymiana worków foliowych, wynoszenie nieczystości do miejsc wyznaczonych oraz dbanie o czystość w tych miejscach,
- h) opróżnianie niszczarek;
- i) czyszczenie wycieraczek wewnątrz i na zewnątrz budynku,
- j) czyszczenie poręczy przy schodach,
- k) uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych tj. papier toaletowy (do pojemników), mydło w płynie, kostki zapachowe WC,
- j) zamiatanie schodów przed wejściem do budynku,
- k) utrzymanie w czystości drzwi wejściowych do budynku.
2) Okresowe sprzątanie sal lekcyjnych, pokoju nauczycielskiego, biblioteki, sali gimnastycznej, siłowni, sanitariatów, szatni, korytarzy i ciągów komunikacyjnych:
- a) mycie lamperii na korytarzach i ciągach komunikacyjnych – 1 raz w miesiącu.
- b) mycie kaloryferów – 4 razy w roku,
- c) mycie okien i pranie firan i zasłon – 2 razy w roku,
- d) konserwacja mebli, przy użyciu środków czyszczących i nabłyszczających przeznaczonych do mebli – 1 raz w miesiącu,
- e) czyszczenie i dezynfekcja aparatów telefonicznych – 1 raz w tygodniu,
- f) maszynowe czyszczenie pomieszczeń i korytarzy oraz ciągów komunikacyjnych.
Lp. | Miejsce usługi | Łączna powierzchnia w m2 |
1. | Parter (sale lekcyjne, sanitariaty, hol główny, świetlica, biblioteka, sala gimnastyczna, szatnie z prysznicami) | 1130 |
I piętro (sale lekcyjne, sanitariaty, korytarz, pokój nauczycielski, klatka schodowa) | 650 | |
II piętro (sale lekcyjne, sanitariaty, korytarz, klatka schodowa) | 690 | |
Razem | 2470 m2 |
- 2. Termin realizacji usługi 01.2020r.- 31.12.2020r.
- 3. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej z uwzględnieniem następujących danych:
- nazwa wykonawcy,
- adres wykonawcy,
- NIP wykonawcy,
- REGON wykonawcy,
- oferowana cena w złotych z rozbiciem na: cenę netto, podatek VAT oraz cenę brutto,
- termin realizacji zamówienia,
- okres gwarancji,
- warunki płatności,
- inne istotne warunki wykonania zamówienia,
- oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnosi do niego zastrzeżeń.
- Kryteria oceny ofert: 100 % cena.
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 23 grudnia 2019r. do godziny 12:00w formie:
- pisemnej (osobiście albo listownie) na adres: ul. Marszałka J. Piłsudskiego 65, 22-400 Zamość, lub
- w wersji elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@zsp4zamosc.edu.pl,
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 grudnia 2019r. o godzinie 12:30 w sekretariacie szkoły,
- Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Jerzy Goryczka, j.goryczka@zsp4zamosc.edu.pl, tel. 84 639 34 69.